PR firm Sunshine Sachs called out for editing Wikipedia entries

The New York Times recently revealed that employees with the agency had altered several celebrity clients’ pages, in violation of the website’s terms of service.

To read the full story, log in.
Become a Ragan Insider member to read this article and all other archived content.
Sign up today

Already a member? Log in here.
Learn more about Ragan Insider.